CORONA UPDATE 18/3/2020 14U

Corona – updates

Hieronder kunt u een overzicht terugvinden van de door ons voorziene veiligheidsmaatregelen en aangepaste openingsuren. We volgende de evoluties nauw op en passen dit bericht aan waar nodig!

Last update: 18/03/2020 – 14u00

Al onze vestigingen zijn momenteel gesloten.

Afspraken die gemaakt zijn in de periode tot en met 5 april zullen geannuleerd worden. Onze mensen zullen contact met u opnemen zodra er meer duidelijkheid is over het hervatten van de activiteiten.
Zit u toch met dringende vragen, neem contact met ons op (zie onder).

Een panne (immobilisatie) –> Renault Assistance: 0800 15 0 51
–> Dacia Assistance: 0800 97 96 5

Dienstverlening en openingsuren per vestiging:
Oostende Renault:
Receptie en mechaniek: GESLOTEN
Verkoop: GESLOTEN
Oostende Tersteene:
Receptie en mechaniek: GESLOTEN
Verkoop: GESLOTEN
Bredene:
Receptie en mechaniek en verkoop : GESLOTEN

Veiligheidsvoorschriften:

• Het welzijn van onze werknemers staat centraal. Werknemers die van thuis kunnen werken, doen dit. Voor werknemers waar dit niet mogelijk is, controleren we de gezondheid op de voet. Al onze vestigingen zijn uitgerust met lichaamstemperatuur meters en voorschriften rond handhygiëne.
• We zorgen er voor dat onze werknemers op een veilige afstand van elkaar kunnen werken.
• Klanten wordt gevraagd voldoende afstand te houden en dit te respecteren.
• Bij het afleveren van nieuwe wagens, zal de uitleg beperkt worden tot het hoogst noodzakelijk. Het instructieboekje zorgt ervoor dat de klant zijn wagen beter leert kennen en telefonisch kunnen ook vele functies nog even uitgelegd worden. Op een later, voor ieders gezondheid, beter tijdstip; kan er een afspraak gemaakt worden voor extra uitleg van het nieuwe voertuig.
• We wassen onze handen met grote regelmaat.
• In onze werkplaatsen voorzien we stoel-, stuur- en pookhoezen.
• We raden aan te betalen via Bancontact.
• Toiletten en wachtruimtes voor klanten worden extra proper gehouden
• We nemen te allen tijde de geldende hygiëneregels in acht.
Wat kan online
• aanvraag brochure nieuwe wagen
• aanvraag testrit nieuwe wagen (opgelet, bij een testrit zal de verkoper u niet vergezellen en de route beperkt houden)
• aanvraag offerte nieuwe wagen
• afspraak maken voor onderhoud
• info vragen over een tweedehands- of directiewagen
• algemene info vragen aan één van onze medewerkers

KLIK voor informatie/afspraak
Uw vraag wordt naar de juiste dienst doorgestuurd en u krijgt zo snel mogelijk een correct antwoord.

Zorg goed voor elkaar en neem de veiligheidsvoorschriften ten harte! Enkel op deze manier kunnen we het virus afremmen en uiteindelijk stoppen! #flattenthecurve

Spread the love